Halloween~~ 83

Trick or treat, smell my feet, give me something sweet to eat! 8D
Or else....Mohahahhahhaa~ you don't wanna know >83

Halloween har nu varit! Den kom med en massa godisar och skojjiga saker c:
Helgen som varit så var jag men mina vänner och vi hade det skit skojj!!! Vi gick ut och tiggde godis ( såklart var vi utklädda~ )....( jag var en katt )  ~ c;
Så efter att ha skrämmt några små stackars människor så gick vi in och såg på en film. Kommer inte ihåg vad den hette men den var awesome!! Panga fulingar~~ >:D
Sen spela vi lite...Eller rättare sakt så kollade jag på medans dom andra spela XD Det var skit kul det med x3

Sen gick vi ut igen och gick en bit och....sen....var de slut! o:

The end...

 ...Det har hänt jätte mycket mer men jag orkar inte skriva XD
LÄS NYA KAPITLET AV SEKAIICHI HATSUKOI!!!!! DEN VARA AWESOME!!!  Onodera är så gulliiggg~~~~ <3<3 Kyaaa *o*



Keroro Gunso ~~~ <3


Then until next time..... Baii baii!!! 8D <3

Kommentarer
Postat av: jossa

Har skrivit ett inlägg om dig i min blogg;D

btw det var du som börja så bring it on!stavning

2012-01-11 @ 01:07:22
URL: http://gaymonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0