Could have been better... or maybe Nooot!! 8D

LaLiHooooO~~ :3 

DETECTIVE CONAN HAR ÄNTLIGEN SLÄPPT UT SIN 15 FILM MED SUBBBBAAAD TEXT!!!!! YATTAA!!! <3 
Har väntat ända sedan April! ._.  Den var ju såklart awesome~  kanske kunde ha varit lite mer förklaringar i den för jag var lite... Whuut?? o_o   I vissa scener XD 
MEN DEN VAR AWSUMEE~~~ 8D  Till alla er Detective Conan fans!!! SE DEN ._. <3  Skriv sen gärna vad ni tyckte om den. För jag vill veta vad folk tänker på...In some way * creepy face *  ;> 




OCH!!! ÄNU en awesome sak att berätta!! Det ska bli en...MOVIE 16!!! 8DDDDDDD <3<3 
Vet dock inte när den kommer ut....någon gång nästa år möjligtvis..... -.-  

Aja bara att vänta >x< 






Fredag äre i morgon nura och jag har... Matte.... T.T 
....sen NO....och sen Elevensval!!........Tur att det är Fredag i morgon...FÖR SEN SÅ ÄR DET LOOOOOOV~~~~~ EFTERLÄNGTADE LOVET!! 8D    * Halloween~~~*  >83  OCH!!! DET ÄR SEKAI ICHI HATSUKOI!!!! <3<3<3<3~~~ LÄNGAT!!! <3 D8 

Anyway, Ska vara med Poffbollen i morgon~ :3  Tror jag....Hon kommer säkert eftersom att jag... av någon anledning är skyldig henne godis...  o_o  Hon kommer säkert inte om hon inte får de... xD 
Nej men det blir nog kul! c: 
Då ska vi prata lite gojja och lyssna på musik och dansa och göra lite....grejsimoijser o: 

på tal om musik!! 




B'Z  - Don't Wanna Lie. 

Den vara awesome ._. <3 


Det var allt för denna gång! c: 

またね! ~ C: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0