Green / Pink Happy Life! c:

Lalihoo~~ C:

Denna blogg kommer handla om lite random saker, men mest typ...ja..random things! x3  ( Yaoi~~ )  
Jag har haft en blogg förut men jag är ju inte den som kommer ihåg läsenordet till det så..... Jaaoo.... >3< 
I alla fall!!  Jag är en typisk person som älskar japan / Korea och manga/anime J-pop, K-pop, J-rock , K-rock och gör vad som helst för att åka dit! så om du har en extra biljett till Japan och inte vet vem du ska bjuda så finns jag alltid till tjänst~~ *3*

Men nog om det!

Detta blir då mitt första inlägg....inte så skojjigt men aja xD Jag kommer försöka blogga någon gång varje dag....Wish me good luck~~ >x<'
En av anledningarna till att jag började med blogg igen är för att min kompis håller på med det och hon ser ut att ha det så kul så jag ville pröva igen x'3 
Ehehe inte världens bästa andledning men whatever~~ C:




Miss A - Breathe

En låt som jag tycker om ~ C:  
Jag kommer även sätta in lite anime/ manga förslag, Musik och lite annat smått och gått! 83 

またね~ c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0