OH nooo.... orgentering T.T

LALIHOooOOoo ~~ C: 

Veckans första dag tog just slut och jag är GLAD att den är det ._.  ...eller tja det är 3 timmar och 53 min kvar....men det räknar vi inte med :) 

Måndagar är inte min favvo dag precis....Och det är inte bara för att det är första dagen på den nya veckan...utan det är för.... o.r.i.g.e.n.t.e.r.i.n.g.e.n..... <.<   Den är hemsk!! o_o 
Dock så hade vi den inte på första passet...Då hade vi matte.... >.<''  
Men det var sjukt kallt!!! Det är ju is och nästan snö där ute! Och dom vill att man ska gå ut i skogen med en karta som det är en massa rundra prickar på och hitta dom dära elaka kontrollerna som gömmer sig bakom en gren eller en sten som man måste vända upp och ned för att kunna hitta! .__.
Men! Det är ju klart...Gillar man att leta halvfärgade orange kontroller så får man väl gilla det då.... Men det gör inte JAG  T.T 

Det hände dock en liten rolig sak idag på skolan som jag blev chockad... ( Stavning XD ) över. c:  
En av mina kompisar som gick i samma klass som mig fast nu går på gymnasiet....någonstans xD 
kom och hälsade på!!! 8D 
Jag blev väldigt glad och praktiskt taget överrumplade henna med kramar ~~ c; 

Hon kom igentligen bara förbi för att hämta en bild som hon gjort men hade glömt att ta med.... Men!! Eftersom att jag hade typ 1 timmes rast... ( Vi fick sluta tidigare på hemkunskapen för vi hade inget att göra X'D ) 
Så var jag med henne tills hon åkte hem~ <3 :3 




Now to something more.....diffrent o: 

Jag är en typisk sån här... som ser på anime/manga medans hon sitter och chattar med kompisar medans hon sitter och mumsar på något gott typen.... Men!! Vad ska man göra när man inte har någon anime/manga att kolla på?? ._. 
Det har hänt mig mååånga gånger och....då har jag ( av någon anledning ) gjort som en vana att när jag inte har något att se på så ser jag om Detective Conan eller en annan anime som One Piece...En sån dära lååång anime...eller så läser jag Yaoi~~ c: 
Men jag tror seriöst att jag har sett Detective Conan 4 gg och One Piece 4...   o_o   
Sncka om inget liv! Jag kom på nu att Detective Conan har nu 633 Episodes och det blir avsnitt x 4 = 2532 episodes  och One Piece 520 episodes och det blir  avsnitt x 4 = 2080 episodes... och tillsammans så blir det : 4612 episodes..... .. I don't have a life....  T.T 
Och att jag räkna ut det också!! ._.  I seriously don't have a life... 

ANYWAY!! Dagens lååååt~~ c: 





TVXQ - Mirotic  

Dom är så snygga~ *3*  



Nu! Känner jag att jag har skrivit för mycket.... Så kanske ska gå så...jag kan kolla på.... Nurarihyon No Mago - Sennen Makyou!! c:  Den kom igentligen ut i går tror jag men jag var en snäll flicka och pluggade på So provet som vi ska ha i....morgon....Wish me good luck btw... T.T 
Men aja, det löser sig nog c: 

またね!~~ :3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0