On going Anime ( Yaoi ) *3*

SEKAIICHI HATSUKOI!!!! <3 ( Yaoi )

Jora!! Sekaiichi hatsukoi 世界一初恋 ( Världens första kärlek ) 

Nu har det kommit ut en season 2 för alla er som avgudar yaoi och inte visste om det! C:  
Ni kan hitta avsnitterna på : Gogoanime.com

För er som kanske inte vet VAD Yaoi är för något så kan jag förklara lite för er små personer c: 
Yaoi är när det är kärlek mellan 2 killar c:  ( Yuri för tjejer ) 
Easy as pankakes ;3 




Men jag vet inte om jag ska säga att Sekaiichi Hatsukoi är Yaoi....För jag själv tycker att det är lite mer Shounen Ai....MEN!! Det spelar ingen roll!! 8D  För den äger och det är huvudsaken! 83 
I alla fall! Ovan så ser du/ ni en bild på Takano-san och Onodera~ C: 

Tycker att Sekaiichi Hatsukoi är så awesome!! Älskar också Junjou Romantica. Det var min första Yaoi manga/anime och jag vet faktiskt inte hur många gånger jag läst och sett den XD 
Älskar den fortfarande!! C: Usagi-san och Misaki~~ <3 Kyaa *x* 
Hoppas värkligen att dom gör en season 3 av Junjou Romantica!! <3<3 



Jag bjussar på en av Junjou Romantica. Men bara för att dom är så underbara~~ ;3  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0