Skogs Troll... o_o

Haru blivit kallad för ett Skogs Troll någon gång?? För att du kanske har lite gröna kläder eller äter på en grön gurka eller något? Jag har! Inte ätit grön gurka dåra men jag har blivit kallad för det av min Farmor och Farfar som var här på besök denna morgon...
Mitt hår har jag ju färgat grönt och jag har fått jätte många fina kommentarer om det! Några av dom :  Träsk troll, Mossa, mögel och Jul gran c:   Nu fick jag ännu ett till av Farmor och Farfar! Skogs Troll! o.o  Jora jag sitter i skogen och gömmer mig bakom stubbar för att skrämma små barn...och möjligtvis en gammal tant eller nåt ;) 
Vet inte om jag ska ta smeknamnen som komplimanger eller inte.... T.T'' 
Men jag tycker min gräna hårfärg är snyggt C;  Tycker dock att det är ett mirakel att ingen har sakt groda till mig än... ._. 

Söndag är det idag dåra och jag har SO prov på Tisdag... Så normalt så ska man ju plugga till det så att man kan klara det men!....Jag har inte någon energi till det.. Jag vet att jag måste men orkar inte x3
+ så fattar jag inte det vi ska plugga om! ._. Det är om typ Välfärds....någonting och om frakter och pengar och en massa andra konstiga saker >.<
...Får mig att inse att jag kanske måste plugga... I DON'T WANNA! D8

Men skit samma!
Jag pluggar sedan när farmor och farfar åkt hem ;3
Nu sitter jag och lyssnar på :

Big Bang - My Heaven





Är helt förälskad i den~ <3 


Oh BTW!!! Detective Conan har äntligen släppt ut film 15!! Quarter of Silence ( 沈黙の15分。) 
Dock så är den inte subbad än.....Men jag funderar på att se den ändå! För jag vill se vad som händer!!! >3< 
Jag kan ju lite Japanska så lite borde jag ju förstå....Men jag vill förstå allt....Så.... Jag blir väl tvungen att vänta-.-'


Har nyss sett klart på nya episodet av One Piece också!  Ska jag vara ärlig så var den ganska tråkig... Jag gillar ju Brook!! Men jag vill att Luffy och alla andra i besättningen ska klå upp fejkisarna som låssas vara Mugiwara!! >x< 
Men episodet tog slut när det började bli som mest intressant, så nu måste man vänta i en heeeeeel vecka innan man kan se forstättningen...T.T 

Nu!! Känner jag att jag har skrivit lite för mycket så.... またね!!! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0