I FINALLY REMEMBERED IT!!! 8D

LALIHOO~~

I'm back once again!!! Jo jag har inte loggat in...av vissa anledningar... ( glömde bort mitt lösen.....>.<'' ) 
MEN!! Nu är jag här!! c: 

I alla fall!  Skolan har ju börjat igen ( wippii....)  och vi kör igång med stenhård pluggning tills vi inte ens kan andas!!! Funny bunny....-.-   Men det är ju det skolan är tillför...så  jag ska inte klaga....*Host*

JAG HAR FÅTT ETT PAR HUFFPUFF AV MAMMA!!!!! ( huffpuff = öron muffar )  Dom är ljus rosa~~ *o* 
So wonderful!~ cx 




Lite annat grejsimojs för anime/manga fans~ ;3 

SHAMAN KING IS AWESOME!! O_O <3

För er som vargen läst eller sett den så rekomenderar jag den!! Den är så sjukt grymt bra och Hao är bara så...HAWT!! >X<  Yoh too~~~>X< 
JUST SEE IT!!! 8D 

Awesome anime!! O_o


WATCH IT!!! 





NOW!!!....Some calm and fin musik~ :3 






U-KISS  -  Tick Tock 

A lovely song~ c: 


Remember!! ....Justin bäver sucks! 8D

Kommentarer
Postat av: jossa

ELIN! jag ser det där sissta om justin bieber....



SHAMAN KING - sucks!

2012-01-13 @ 21:14:19
URL: http://malinjjosefin.blogg.se/
Postat av: Awesome yaoi~

IT DOES NOT!!!!! D:

It's justin bäver som suger....T.T

2012-01-13 @ 21:18:41
URL: http://chanchii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0